Menu

Často kladené otázky

Máte i kamennou prodejnu?

- Ne, fungujeme pouze jako e-shop.

Kolik potrvá, dokud mi přijde objednávka?

- Standardně 3 až 12 dní, během svátků se může doba prodloužit, o takové skutečnosti budeš informován e-mailem.

Nesedla mi velikost, co teď?

- Nevadí, zboží můžeš do 14 dnů vrátit a uvést náhradu, za co ho chceš vyměnit. Poštovné směrem k nám (při vrácení zboží) hradíš ty, poštovné od nás hradíme my.

Zboží chci vrátit, je to možné?

- Samozřejmě, do 14 dní ho můžeš vrátit zasláním zpět bez udání důvodu. Ke zboží přilož i číslo účtu (v IBAN formátu), na které ti vrátíme celou částku objednávky (včetně poštovného).

Zboží mi přišlo poškozené, co mohu dělat?

- Navzdory naší maximální snaze o posílání zboží v 100% kvalitě se může stát chybička, nebo se může zboží poškodit i při přepravě. Stačí nám poslat takové zboží zpět a my ti zašleme nový kus. V případě uznání reklamace ti tvé náklady na poštovné proplatíme my.

Chci si objednat zboží v jiné barvě nebo velikosti, jako je v e-shopu, dá se to?

- Bohužel ne, máme jen to, co je v nabídce na webu.

Mohu si nechat udělat na oblečení vlastní potisk?

- Bohužel ne, máme jen to, co je v nabídce na webu, zboží nelze personalizovat.

Mohu si nechat poslat objednávku i do zahraničí?

- Ano, před samotnou objednávkou nám napište váš požadavek na náš e-mail info@forqueen.cz a naceníme Vám dopravu do zahraničí.